bob marley??

okey people! så här i USA så startar halloween månaden här i USA och det är en stor grej, så vad f**n ska jag klä ut mig till! jag behöver hjälp alltså! mina ideer hitills är sumobrottare, bob marley, bröderna fluff, sailor moon och 80 tal, kanske madonna :P så har ni några ideer så skriv en kommentar tack!

i helgen så har jag varit en sväng till NYC och hann med och kola på mamma mia på braodway med my och hennes mamma som var här och hälsade på! den var helt okej, men jag hade nog förväntat mig mer! Idag så blev det prat med familjen och sen fotboll på eftermiddagen! Nu ska vi snart käka!

veckan framöver kommer bli en vanlig jobbar vecka! och i helgen vet jag inte riktigt avd som händer, kanske ska skaffa mig en kosym för halloween och shoppa stövlar, så ser det ut nu iaf :P kan hinna att ändra sig! så är det! ha det bäst alla! puuuusss<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Patric

Jag röstar på Bob marley :D

2010-10-05 @ 00:24:32
Postat av: celebs without makeup

What's Happening i'm new to this, I stumbled upon this I have discovered
It positively helpful and it has aided me out
loads. I am hoping to give a contribution & assist different users like its
helped me. Good job.

Postat av: apnea

Hi just wanted to give you a brief heads up and let you know a few of the pictures aren't loading properly. I'm
not sure why but I think its a linking issue.

I've tried it in two different web browsers and both show the same outcome.

2013-02-22 @ 19:46:46
URL: http://fantafirmo.it/new/gb/guestbook.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0